Alle olemme keränneet yleisimpiä kysymyksiä, ja niihin asiaankuuluvat vastaukset. Jos ette löydä vastausta kysymykseenne, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Autamme mielellämme!
Onko Keskisen Kello Oy valtuutettu jälleenmyyjä ja ovatko tuotteet aitoja?
Kyllä on. Olemme valtuutettu jälleenmyyjä kaikkien myynnissä olevien tuotemerkkien osalta. Kaikki myymämme
tuotteet ovat täysin aitoja, ja ostettu virallisilta maahantuojilta.
Myönnämme myös kaikille kelloille maahantuojan virallisen takuun.
Kyllä on. Kaikki verkkokauppamme tuotteet on saatavilla myös myymälästämme. Laajasta valikoimastamme johtuen
kaikki mallit eivät aina mahdu esille samaan aikaan, mutta voit kysyä myyjäämme hakemaan tuotteen
varastostamme näytille. Verkkokaupan tuotteiden lisäksi myymälässämme on huomattavasti suurempi valikoima
koruja ja lahjatavaroita.
Myönnämme kaikille varastotuotteillemme 60 päivän vaihto- ja palautusoikeuden. Vaadimme kuitenkin, että
tuote on käyttämätön ja palautuskelpoinen. Mikäli palautettua tuotetta on selkeästi käytetty tai
vahingoitettu, hyvitämme tuotteen hinnasta maksimissaan puolet. Huomioithan kuitenkin, että kaiverretuille
tuotteille emme myönnä vaihto- tai palautusoikeutta, paitsi jos tuote on viallinen. (Kuluttajasuojalaki 6:16 § 3)
Kyllä. Myönnämme kaikille kellomerkeille maahantuojan virallisen takuun ja takuuaika on mainittu jokaisen
kellon kohdalla tuotetiedoissa. Takuuaika vaihtelee kellomerkistä riippuen, mutta se on
vähintään 2 vuotta. Takuuasioissa voit ottaa yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@keskisenkello.fi.
Takuuasiat voit hoitaa myös helposti paikallisen jälleenmyyjäsi kanssa, edellyttäen tietenkin, että
jälleenmyyjällä on kyseinen tuotemerkki valikoimissaan. Kellojen takuu koskee ainoastaan kellon koneistoa
ja valmistusvikoja. Takuu ei korvaa tuotteen rungon ja rannekkeen kulumista normaalissa käytössä.
Kyllä on. Paristot asennetaan tehtaalla valmistajan toimesta, joten kello on heti käyttövalmis kun haet sen
postista! Myönnämme paristolle vuoden takuun. Mikäli jostain syystä paristo loppuu vuoden sisällä,
hyvitämme teille paristonvaihtokulut 8 euroon asti.
Jos verkkokaupassamme lukee, että tuote on varastossa niin se todellakin on silloin meidän omassa varastossamme.
Toisin kuin useat kilpailijamme, me toimitamme kellot suoraan omasta varastostamme.
Näin pystymme varmistamaan, että toimituksemme on nopea! Varastoimme verkkokaupassamme myynnissä olevia
kelloja hyvin suojattuna, joten voit olla varma ettet saa myymälän esittelyhyllyssä pitkään maannutta,
monen ihmisen sovittamaa kelloa.
Valitettavasti emme saa valmistajilta yksittäisten kellojen rannekkeiden pituustietoja. Rannekkeiden
pituudet ovat kuitenkin riittäviä 99% ihmisistä. Jos sinulla on poikkeuksellisen suuri ranne, niin ota
meihin yhteyttä ennen kellon tilaamista, niin voimme varmistaa kellon sopivuuden. Voit myös tilata
kellon kotiisi sovitettavaksi. Jos kello ei sovi, niin sinulla on täysi oikeus palauttaa se.
Tarjoamme tarvittaessa kaupan päälle jatkopaloja teräsrannekkeisiin.
Kyllä, voimme lyhentää rannekkeen valmiiksi ennen lähettämistä. Mikäli haluatte, että lyhennämme rannekkeen,
kirjoita ranteesi tiukka ympärysmitta verkkokauppamme kassalla sijaitsevaan Kommentti -tekstikenttään.
Rannekkeen lyhentäminen ei lisää toimitusaikaa.
Voinko käydä kaiverruttamassa kelloni jälkikäteen liikkeessänne?
Kyllä, voimme kaivertaa kellonne myös jälkikäteen hintaan 4,90 €. Muistat vain ottaa kuitin mukaan kun tulet
käymään liikkeessämme Tuurissa, niin kaiverramme kellon odottaessasi. Kaivertaminen kestää maksimissaan 2 tuntia.
Tutustu laajaan kaiverrusoppaaseemme
täältä.